Indkøbskurv Indkøbskurv 0 vare(r) I alt

Vores vilkår

Handelsbetingelser

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra JKZ Trading ApS til forbrugere i Danmark.
 

Ved handel med erhvervsvirksomheder, interesseorganisationer samt det offentlige følges købeloven ift. indgåelse af aftale, reklamationer m.m. Man er derfor som erhvervsvirksomheder, interesseorganisationer og det offentlige ikke omfattet af de særlige gunstige handelsbetingelser nedenfor


Ønsker du oplysning eller rådgivning fra JKZ Trading ApS, er denne af vejledende art.
 
Ønsker du at modtage en bekræftelse fra en tidligere ordre, er du meget velkommen til at kontakte os på mail, vi vil i løbet af få timer fremsende den på mail.

Alle priser på only4kids.dk - er inkl. Moms. Priserne er dagspriser.
Når du handler med only4kids.dk indgås aftaler på dansk.

Generelle oplysninger

Only4kids.dk administreres af:

JKZ Trading ApS

Svinget 3 2

7100 Vejle

CVR: 37851299

Ovenstående er KUN vores postadresse.

Obs retur og reklamation skal sendes til:

JKZ Trading ApS

Vejlevej 15
7160 Tørring

Email: info@only4kids.dk

Betaling

Der kan betales med følgende betalingsmidler på only4kids.dk:
Dankort og Visa/dankort, internationale Visakort, Mobile Pay, Mastercard og Visa Electron. Vi tager ikke kortgebyrer.

Ved bankoverførsel (gebyrfrit) er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra only4kids.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Derudover modtages betaling via ViaBill, Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse den 20. i hver måned.
Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39,-.

Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.

Læs mere her: www.viabill.com/kredit  

Levering

Levering af varer fra JKZ-Trading anses for sket, når forbrugeren har fået varen udleveret. Forsendelsen af varer sker med GLS, Post Danmark, UPS eller fragtmand.
 

Fragtpriserne for din ordre fremgår inden du godkender ordren.
 

Fragtpriserne beregnes udfra hvilken vare du køber og hvor den sendes fra.

Du kan forvente at fragtprisen kan variere fra 30-2500 DKK alt efter produkt og destination.
 

  • Mindre varer koster mellem 0-40kr kr i levering.
  • El-biler og pocketbikes koster 80-300 kr i levering
  • ATV'er, Store dirtbikes og El-løbehjul koster mellem 100-500 kr i levering
  • Spilleborde koster mellem 50-500 kr alt efter størrelse.
  • Kun enkelte varer koster mere end 500 kr i fragt, men maksimalt 2500kr. Det er typisk meget store og tunge poolborde og ATV'er

Leveringstiden i Danmark er mellem 1-2 dage alt efter produkt og destination. Leveringstiden er angivet på hvert produkt

Fortrydelsesret

Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret. MEN vi har lavet udvidet fortrydelsesret på 60 dage, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 60 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.

Du skal inden 60 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved mail til info@only4kids.dk, eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette. Vi vil herefter kontakte dig med leveringsadressen. Varerne skal ofte returneres direkte til vores leverandør.

Den udvidet fortrydelsesret medfører at fortryder du på dag 15 til 60 skal varen være uåbnet i den originale emballage.

 

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
 

Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres med normal post. Dette gælder oftest for følgende: ATV'er, Dirtbikes, Spilleborde, Drivhuse, Pools o.lign. Er du I tvivl om hvordan en vare bedst fragtes, så kontakt os, så vejleder vi dig.
 

Udgifterne for returnering forventes at beløbe sig til mellem 40-1200 kr

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller kun kan fragtomkostningerne retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
 

Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres med normal post. Dette gælder oftest for følgende: ATV'er, Dirtbikes, Spilleborde, Drivhuse, Pools o.lign. Er du I tvivl om hvordan en vare bedst fragtes, så kontakt os, så vejleder vi dig.
 

Udgifterne for returnering forventes at beløbe sig til mellem 40-1200 kr.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
 
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi varens pris inkl . leveringsomkostninger til dig. Uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale.

Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
 
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
 

Hvis du fortryder købet, skal varen enten sendes til:

JKZ Trading ApS

Vejlevej 15
7160 Tørring

 
ELLER direkte til leverandøren som vi udleverer adressen til.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

 

Kontakt os INDEN du returnere.

Reklamationsret

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
 

Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Dette kunne være:
 

  • Fejl som er opstået som følge af forkert brug
  • Fejl som er påført varen af kunden, enten ved vold eller uautoriseret indgreb
  • Fejl påført varen pga. for dårlig emballering ved returnering
  • Forventelig slittage (Reservedele, batterier, motordele o.lign.)
  • Vær obs på at batterier efter 3 måneder ikke er dækket af reklamationsret.


Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 

Således foretager du en reklamation:
 

  1. Skriv til os på info@only4kids.dk og beskrive problemet så detaljeret som muligt - du vil blive bedt om dokumentation i form af billeder og/eller video, der tydeligt viser problemstillingen såfremt det er muligt.
  2. Herefter tages der stilling til om reklamationen kan løses hos dig, om varen skal sendes til os til inspektion/reparation eller om vi blot sender dig en ny vare.
  3. Send IKKE varen til os før vi har været i dialog og aftalt dette.
  4. Såfremt varen skal til inspektion/reparation booker vi fragten for dig omkostningsfrit - Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage og der skal vedlægges kvittering samt udførlig fejlbeskrivelse - Er der ikke medsendt fejlbeskrivelse påbegyndes reparation af varen IKKE før fejlbeskrivelsen er modtaget. Ligeledes skal afsendelsen dokumenteres ved en kvittering. Kvitteringen og fejlbeskrivelsen kan sendes på mail. Bemærk at såfremt at vi har modtaget en vare til inspektion, hvor manglen/skaden er selvforskyldt vil omkostningerne til fragt og reparation bliver faktureret kunden.


Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til kundeservice. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.
Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
 

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr.


Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@only4kids.dk

 

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller kun kan fragtomkostningerne retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
 
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer  vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet
Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
 
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
 

Hvis du fortryder købet, skal varen enten sendes til:

JKZ Trading ApS

Vejlevej 15
7160 Tørring

 
ELLER direkte til leverandøren som vi udleverer adressen til.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

 

Kontakt os INDEN du returnere.

Reklamationsret

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
 

Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Dette kunne være:
 

·        Fejl som er opstået som følge af forkert brug

·        Fejl som er påført varen af kunden, enten ved vold eller uautoriseret indgreb

·        Fejl påført varen pga. for dårlig emballering ved returnering

·        Forventelig slittage (Reservedele, batterier, motordele o.lign.)


Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 

Således foretager du en reklamation:
 

1.      Skriv til os på info@only4kids.dk og beskrive problemet så detaljeret som muligt – du kan blive bedt om dokumentation i form af billeder og/eller video, der tydeligt viser problemstillingen såfremt det er muligt.

2.      Herefter tages der stilling til om reklamationen kan løses hos dig, om varen skal sendes til os til inspektion/reparation eller om vi blot sender dig en ny vare.

3.      Send IKKE varen til os før vi har været i dialog og aftalt dette.

4.      Såfremt varen skal til inspektion/reparation booker vi fragten for dig omkostningsfrit - Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage og der skal vedlægges kvittering samt udførlig fejlbeskrivelse - Er der ikke medsendt fejlbeskrivelse påbegyndes reparation af varen IKKE før fejlbeskrivelsen er modtaget. Ligeledes skal afsendelsen dokumenteres ved en kvittering. Kvitteringen og fejlbeskrivelsen kan sendes på mail. Bemærk at såfremt at vi har modtaget en vare til inspektion, hvor manglen/skaden er selvforskyldt vil omkostningerne til fragt og reparation bliver faktureret kunden.


Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til kundeservice. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.
 

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her 


Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@only4kids.dk

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

(Indsæt hvilke oplysninger, der eventuelt yderligere indsamles.)

 

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. 

(Hvis I videregiver oplysninger til andre virksomheder, skal det her oplyses hvilke oplysninger I videregiver, hvorfor og til hvem.)

 

Personoplysningerne registreres hos (indsæt virksomhedens juridiske navn) og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

Den dataansvarlige på (indsæt webshop-url) er (juridisk navn). 

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@only4kids.dk

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

Til:

JKZ Trading ApS

Vejlevej 15
7160 Tørring

info@only4kids.dk

 

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

 

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

 

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

 

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

 

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret den 18/09-21